arieengerrie - Reisverslag uit Echteld, Nederland van Arie Boele - WaarBenJij.nu arieengerrie - Reisverslag uit Echteld, Nederland van Arie Boele - WaarBenJij.nu

arieengerrie

Door: Arie

Blijf op de hoogte en volg Arie

29 Januari 2013 | Nederland, Echteld

Hi luidjes, vandaag gaat het gebeuren. Nu nog de laatste exercities en dan koffer sluiten en dan op reis. We gaan vanavond eerst naar Rob en Nicole die ons weg zullen brengen naar het vliegveld. Tien over half tien is het plan om te gaan vliegen. Het wordt een lange nacht, dus dommelen en wat puzzelen en lezen moet voor ons de ca 11 uren laten verglijden.Bij aankomst morgen middag plaatselijke tijd worden we opgehaald en gebracht naar ons hotel Grande Ville. Lieve mensen, dat was het even voor vandaag, Gr Arie en Gerrie

• 29 Januari 2013 - 08:55

Silke:

Hoihoi,

Heeeeeel veeeeeel plezier en geniet van alles wat je ziet en uiteraard verwachten we een mooie fotoreportage als jullie terug zijn.

dikke kus
    Silke

• 29 Januari 2013 - 09:59

Harry En Jeannette:

Lees allerlei schandaalverhalen over Nederlanders in Thailand op dit moment, resorts opgezet voor sex-parties e.d.Ik ga er gemakshalve toch maarvan uit dat jullie voor de natuur en cultuur gingen.
    Nou is dat ook weer eens wat anders, nietwaar. In ieder geval, veel plezier.

• 29 Januari 2013 - 11:42

Marc:

Spannend allemaal. In ieder geval veel plezier en een goede reis gewenst!

• 29 Januari 2013 - 15:14

Maria Van Raak:

Heerlijk naar de zon .Een fijne tijd alletwee en veel plezier in weer een nieuw land

• 29 Januari 2013 - 19:16

Sarry, Netty, Bas En Roos:

Nogmaals een hele fijne reis gewenst! geniet ervan. groetjes...

• 29 Januari 2013 - 19:43

Joke En Henk,:

Een fijne reis en veel plezier samen,ga genieten van het reisverslag.
    En Gerrie, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes...Joke en Henk

• 29 Januari 2013 - 23:19

Feme:

Hallo jongelui...

echte pensionada's zijn jullie...mss even Beatrix een cursus geven ;)
    Heel veel plezier... en succes met die lage saaie vlucht.Is voor een goed doel...

ENJOY!!! groetjes Fem

• 30 Januari 2013 - 20:05

Coos:

Hoop dat jullie goed zijn aangekomen. Het weer zal daar beter zijn dan hier REGEN REGEN REGEN. Heel veel plezier. Groetjes Coos.

• 30 Januari 2013 - 21:00

Arreke:

Lieve pa en Gerrie,

Via de SMS gelezen dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier, geniet van alles en van elkaar.

Dikke kus ons.

• 31 Januari 2013 - 19:40

Coos:

Elke dag ff kijken maar nog weinig nieuws zeker.

Verslag uit: Nederland, Echteld

reisverslag nr 6 arieengerrie

05 Februari 2013

verslag 5 van arieengerrie
Arie

Ik ben 75 jaar en ga met Gerrie van Raak 4 weken naar Thailand. Ik woon in Wageningen en Gerrie woont in Oss. Gerrie wordt as Vrijdag 68 jaar. Dus zij is in vergelijk met mij nog piep. Wij houden beiden van reizen, stellen geen overmatige eisen aan luxe maar hechten wel aan schoon en netjes. Onze gezondheid is ons inziens geschikt om deze reis te gaan maken. Ik word wat belemmerd door mijn spierziekte myastenisch gravis, wat op dit moment wat stoornis veroorzaakt op mijn ogen.

Actief sinds 22 Jan. 2013