verslag 5 van arieengerrie - Reisverslag uit Than To, Thailand van Arie Boele - WaarBenJij.nu verslag 5 van arieengerrie - Reisverslag uit Than To, Thailand van Arie Boele - WaarBenJij.nu

verslag 5 van arieengerrie

Door: arie

Blijf op de hoogte en volg Arie

05 Februari 2013 | Thailand, Than To

Hi luidjes, de laatste volle dag is voor ons aangebroken van de logeerweek bij Peter en Aye. Morgen gaan we met het vliegtuig weer terug naar Bangkok Daar starten we met de door ons zelf samengestelde toer. Gisteren hebben we een prachtige dag beleefd in Nong Khai, een grensstad bij Laos.We hebben aldaar eerst een Hindostaanse tempel bezocht, met een beelden tuin die we nog nooit in zo,n omvang hebben gezien.Hele taferelen werden uitgebeeld in beelden, schitterend. Uiteraard hebben we dit alles vastgelegd in foto,s en op video. Daarna wederom een tempel, maar dan Boedistisch bekeken. Was ook mooi, maar een totaal andere opzet en beleving. Via een chinese pagode naar de markt gegaan, even heerlijk gestruind, oh ja, tussendoor heeft Gerrie nog gauw even een traditionele thaise rok gekocht. Ik moet haar wel afremmen Ivm het opbouwen van over gewicht voor het vliegtuig.We hebben totaal geen ruimte meer.Na de markt zijn naar de boulevard van de mekong rivier gegaan, met een uitzicht aan de overzijde op Laos.Bij een eettentje aldaar een keer heerlijk Westers gegeten, een soort big mac menu..Daarna een boot gehuurd en een vaartocht over de mekong gemaakt, goh, wat is dit genieten.Daarna naar huis opaan, maar eerst nog naar een traditioneel thais restaurant waar hele families in speciale huisjes komen eten. Zij zitten dan allen op de grond te eten Gerrie mocht hier ook foto,s van maken. Nu staan we start klaar om naar Udon te gaan voor shopping, massage en nog meer.Voorlopig even genoeg.Mogelijk als we vanavond tijd hebben zenden we separaat nog wat foto,s. Groeten van ons uit een heerlijk zonnig Thailand.

• 05 Februari 2013 - 08:50

Joost:

Hallo Arie en Gerrie,
    Leuk om op deze manier jullie reis te volgen. Jullie hebben het enorm naar jullie zin en genieten van een prachtige cultuur en natuur. Het weer is hier hopeloos. Vanmorgen een donderklap en een beste hagelbui. De vooruitzichten zijn ook guur. Voor de rest is hier alles ok. Nou lui, op naar een nieuwe week met nieuwe belevenissen. Veel plezier en tot horens maar weer.

J&D

• 05 Februari 2013 - 18:30

Gerry:

Hallo, zojuist jullie 5e verslag gelezen en de foto's bekeken. Fantastisch. Dus het was nu gelukt met de foto's erbij te doen. Sla ze weer op in het Ärie en Gerrie"mapje. Ga zo naar schilderles. En jullie mutch fun voor jullie volgend avontuur.
    Groetjes, Gerry.

• 06 Februari 2013 - 22:04

Coos:

Blijven kopen Gerrie. lol.

Verslag uit: Thailand, Than To

reisverslag nr 6 arieengerrie

05 Februari 2013

verslag 5 van arieengerrie
Arie

Ik ben 75 jaar en ga met Gerrie van Raak 4 weken naar Thailand. Ik woon in Wageningen en Gerrie woont in Oss. Gerrie wordt as Vrijdag 68 jaar. Dus zij is in vergelijk met mij nog piep. Wij houden beiden van reizen, stellen geen overmatige eisen aan luxe maar hechten wel aan schoon en netjes. Onze gezondheid is ons inziens geschikt om deze reis te gaan maken. Ik word wat belemmerd door mijn spierziekte myastenisch gravis, wat op dit moment wat stoornis veroorzaakt op mijn ogen.

Actief sinds 22 Jan. 2013